Monday, September 19, 2011

i'm here for you biee ;)

okky kawan2 <3 hari nie nk cerita sal bff saya yg tercinta <3 nama dia NUR SYAFIKA <3 ;) dia nie sngt suka  buat axu gelakk.. hehehe dia niee mula mcm tak nk kawan axu jee time axu  mula3 masok sekolah niee vuiiii.... sumpahh sedihh gilaa.. sebb yg pertama kawan nan axu ialah azie cemokk <3 kami sama3 selalu share masalah.. heheh entahh bila agaknye nk lepakk mcm dulu ,,  haiss sebb fyka selalu x dtng sekolah =.= kalau sehari tak pew gakk nie dah sampai dpt surat amaran.. haiyaa biee cepatt laa sedarr sygg <3 nk spm niee vuii <3 sygg mengapa buat begini di saat rindu merah MENYALA <3 hahah cehhhh !.. gilaaa laaa saya..! haha
eh3 sy pow nk share story sal member saya niee.. dia kalau dah syg lelaki apa saja dia akan buat... what i mean dia kalau dah syg dia akan syg sampai mati wooo.. pehhh niee yg buat cuakk... sampai snggop cederakn diri dia pow dia sanggop.. tapi sy selalu ada kat side awk owhh biee <3 walau mcm mana pow awk saya tetap sayg awk sampaii bila <3 awak saya x kesah laa apa orng ckp sal awk.. sebb saya tahuu awk bukan mcm tu kan biee <3 syg biee sngt awww <3 kalau awak baca blog nie tolong la inggt awk selalu menjadi penyeri hidup saya biee <3 kalau awk nk taw semua orng tahu kita kawan baek taww kat sekolah niee ;0 yelaaa kita sama buat jahat sama buat baek ;) hehe... so no wonderr laaa......heheh biee sy tahu awk syg sngt kat dia tapi jgn la buat bende bodoh tahuuu ? saya and kawan2 yg laen semua ada kat sinie.. saya sbgai member awk sy selalu ada kat side awk tak kisah la apa orng ckp kan biee ? inggt taw susah nk carik member untuk menangis tapi member untuk bersuka ria dan hilang semasa kita susah BERSEPAH kat tepi jalan <3 hehehe ! renung renungkn dan selamat beramal <3

i LOVE you GEMOKK <3

PS~ i love you like my ketty cute ;) heheh ! jgn hilang dalam hidup saya ;)

No comments:

Post a Comment