Monday, November 28, 2011

never mind i will find someone like you....


pagi yg gelap ini sentias mendampingi axu sebagai seorng manusia yg kesunyian...
tapi axu tidak ALONE selamanya... axu ada SAHABAT yg mampu mendampingi axu ...
axu ada TUHAN yg sentiasa memerhatikan axu ;)
axu ada FAMILY yg pling saportif ... axu sayang kamu sampai bila bila....
axu tak akan carik kau lagi .dan kau pun tak akan crik axu lagi setelah berjumpa dgn yg terbaek.... tapi axu akan carik orng yg mcm kau atau lebih baek dari kau...INSYAALLAH kalau tuhan beri axu pertunjuk.. manusia bkn semua akan pegang sama janji kan ? so eimaloy buat elek jeahh !.
semoga dengan semua pemergian and pelepasan kau dari axu... axu akan doakn yg terbaek untuk kau.. kau x perlu mintak maaf !.. dan Aku maafkan kamu Tak perlu kita bertemu Cukup kau tahu Yang axu maafkan kau Tolong teruskan hidup Jangan sebut nama axu dlm kisah hidup kau .. Tidak mengapa, axu akan mencari seseorang seperti kau.axu ingin hanyalah yang terbaik untuk kau  juga.Jangan lupa axu , axu mohon !!!, axu ingat kau  cakap  -"HIDUP AKU LEBIH BERMAKNA JIKA KAU ADA "
~Bila kamu tak lagi denganku Ku tak tahu apa ‘tuk jalani hidupku Bila memang kau pergi dariku Ku tak ada lagi di dunia ini Mengertikah kau siang malamku Dan tangis tawaku Kau semua hidupku Pandang aku pandanglah hatiku Aku tak mampu melangkah tanpamu Bukan ku tak punya harga diri Tapi dirimu begitu berarti Kaulah nafasku engkau harga diriku Mengerti aku….

ps ~ i close my eyes and pray ...

No comments:

Post a Comment